Saturday, June 11, 2005

Sajak keur Ema.. (Sajak Buat Ibu)

Diambil dari e-mail Kang_Boim, salah satu anggota milis (Urang Sunda)

EMA……

Ema….hampura diri abdi…
Loba hal-hal anu geus ku abdi dilakukeun, anu geus ngalantarankeun
nyeurina hate ema
Abdi geus ngancurkeun harepan anu ku ema geus diwangun timimiti
ngakandung diri abdi.
Ku alesan hayang mandiri, teu karasa diri abdi geus moohokeun
jasa-jasa anjeun ema…
Ku alesan diri abdi geus mangkat gede, diri abdi geus ngarendahkeun
kamulian hate ema….
Diri abdi mopohokeun anjeun.., kusabab sifat lalawora anu nyangkaruk
na diri… Ya…Allah hapunten diri abdi nu lamokot ku dosa….

Ibu...

Ibu...maafkan diri ini...
Banyak hal yang sudah aku lakukan, yang sudah menelantarkan
sakitnya hati ibu
Aku sudah menghancurkan harapan yang sudah ibu bangun mulai dari
aku masih dikandungan ibu
Dengan alasan ingin mandiri, tidak terasa aku sudah melupakan
jasa - jasamu Ibu
Dengan alasan aku sudah beranjak dewasa, aku sudah merendahkan
kemuliaan hati ibu..
Aku melupakan ibu..., karena sifatku yang menymbongkan diri...
Ya Allah maafkan aku yang penuh dengan dosa...

Baheula sawaktu keur leutik, abdi sok mikangen ka ema.
Abdi ceurik sawaktu ditinggalkeun ema sok sanajan ngan ukur sajorelat…
Abdi teu ludeng sare nyorangan…., hate tentrem sawaktu usap deudeuh
ema marengan tibrana sare abdi….

Dulu waktu aku kecil, aku selalu merindukanmu ibu.
Aku menangis jika ibu meninggalkanku walaupun hanya sesaat..
Aku takut jika sendiri..,hati menjadi tentram ketika ibu mengusap ku dengan penuh kasih sayang
sambil menemaniku tidur...

Abdi sadar, saenyana teu aya imut nu ikhlas iwal ti imut jeung deudeuh
ema….
Abdi terang teu aya rasa kacinta anu bisa nengtreumkeun hate, iwal ti
kanyaah jeung rasa cinta ema nu ikhlas….
Nu ngalantarankeun timbulna rasa gumbira, sawaktu mancakrama ulin
babarengan nu pinuh ku bagjaan bareng jeung ema….

Aku sadar, tidak ada kasih sayang yang tulus selain kasih sayang darimu ibu...
Aku tau tidak ada rasa cinta yang bisa menentramkan hati, selain dari
rsa sayang dan cintamu yang tulus ibu...
Yang menimbulkan rasa gembira, sewaktu bermain dengan penuh kebahagiaan bersamamu ibu..

Sawaktu diri abdi geuring, imut ema robah jadi imut nu pinuh kurasa
kamelang jeung harepan, nu ngajadikeun hate abdi tentrem ku paneteup ema….
Abdi reueus campur bagja, ningali ema nu pinuh kukasabaran ngaping
ngajaring diri abdi…..
Hatur nuhun…..emaaaa….

Sewaktu aku sakit, raut muka ibu berubah menjadi raut muka yang penuh dengan rasa
khawatir dan harapan, yang membuat diriku menjadi tentram adalah dengan tatapanmu ibu...
Aku resah bercampur bahagia, melihat ibu yang penuh kesabaran mengurusku..
Terima Kasih...Ibu...

Ema….
dina waktu diri abdi diajar lempang, ema nungtun abdi dibarengan ku
kalimah numawa sumanget pikeun abdi, nu ngalantarankeun teu penggasna
harepan pikeun terus diajar sabab abdi terang ema salilana marengan
diri abdi.

Ibu...
Ketika aku belajar jalan, ibu menuntunku sambil memberi semangat kepadaku,
yang menyebabkan tidak surutnya harapan untuk terus belajar karena aku tau ibu selamanya
mendampingi aku.

Ma....maafin ia ya...yang udah banyak bikin mama menangis karena kecewa ma ia. Maaf kalo ia pernah bersikap gak peduli sama mama, karena kesombongan ia yang merasa sudah mandiri!!
Sampai kapanpun...ia tetep gadis kecil mama, yang selalu butuh semangat mama, nasehat mama, untuk bekal ia ngejalanin hidup ini.
Ma...I LOVE U

2 Comments:

At 3:08 AM, Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it House insurance companies in uk State farm insurance connecticut mercedes isabel morgenstern Find buy tamiflu ebay buy bunn coffee makers http://www.cellulite-95.info House fire insurance claim Low intrest rate credit card Sitewww.supertitlovers.com little tits eyeglasses for civil war reenactors

 
At 2:01 AM, Blogger Unknown said...

Maulianti.. Ijin pake sajaknya ya...
Buat bikin vidio musikalisasi tentang ibu...

 

Post a Comment

<< Home